Μεγάλη καμπάνια με σύνθημα «η Ελλάδα που αγαπάμε» ξεκίνησε η ξενοδοχειακή αλυσίδα Grecotel στην τουριστική έκθεση ΜΙΤΤ στη Μόσχα, αποσπώντας κολακευτικά σχόλια για τα διαφημιστικά σποτ από το κοινό της έκθεσης.
Τα διαφημιστικά σποτ γυρίστηκαν στην Κρήτη, την Πελοπόννησο, τη Μύκονο και το Σούνιο και θα μεταδοθούν από τα μέσα ενημέρωσης της Ρωσίας, της Ουκρανίας και του Καζακστάν τους προσεχείς μήνες.
«Ο φίλος Ρωσικός λαός θα ...
... επιλέξει την Ελλάδα για τις καλοκαιρινές του διακοπές», δήλωσε ο πρόεδρος της Grecotel και επίτιμος Πρόξενος της Ρωσίας στην Κρήτη και τα Δωδεκάνησα κ. Ν. Δασκαλαντωνάκης, ενώ εξέφρασε τη λύπη του «που η Ελληνική κυβέρνηση για άλλη μια χρονιά δεν ανταποκρίνεται στο θέμα έκδοσης βίζας, ειδικά στην κρίση που πλήττει τον Ελληνικό τουρισμό». Συμπληρωματικά τόνισε ότι «η τοπική αυτοδιοίκηση, οι ξενοδόχοι, οι εργαζόμενοι στον τουρισμό πρέπει να είμαστε ενωμένοι, ώστε με υπευθυνότητα και ρεαλισμό να αντιμετωπίσουμε το κρίσιμο για την πατρίδα μας, 2012. Μόνο με αυτές τις προϋποθέσεις, το 2013 θα αποτελέσει χρονιά τουριστικής ανάκαμψης».
... επιλέξει την Ελλάδα για τις καλοκαιρινές του διακοπές», δήλωσε ο πρόεδρος της Grecotel και επίτιμος Πρόξενος της Ρωσίας στην Κρήτη και τα Δωδεκάνησα κ. Ν. Δασκαλαντωνάκης, ενώ εξέφρασε τη λύπη του «που η Ελληνική κυβέρνηση για άλλη μια χρονιά δεν ανταποκρίνεται στο θέμα έκδοσης βίζας, ειδικά στην κρίση που πλήττει τον Ελληνικό τουρισμό». Συμπληρωματικά τόνισε ότι «η τοπική αυτοδιοίκηση, οι ξενοδόχοι, οι εργαζόμενοι στον τουρισμό πρέπει να είμαστε ενωμένοι, ώστε με υπευθυνότητα και ρεαλισμό να αντιμετωπίσουμε το κρίσιμο για την πατρίδα μας, 2012. Μόνο με αυτές τις προϋποθέσεις, το 2013 θα αποτελέσει χρονιά τουριστικής ανάκαμψης».
Εν τω μεταξύ, κατά τη διάρκεια της έκθεσης ΜΙΤΤ απονεμήθηκε στο περίπτερο της Grecotel το βραβείο «Best Stand Design Overall», που δίδεται για πρώτη φορά σε ιδιωτική εταιρεία – και όχι σε περίπτερα χωρών, όπως συνηθίζεται – για τον πρωτοποριακό του σχεδιασμό, από την αρχιτεκτονική ομάδα της ξενοδοχειακής αλυσίδας.