Άπειρα κυβικά, καμιά δεκαριά κύλινδροι, πληθωρική δύναμη και ροπή ικανή να ξετινάξει τα λινά των πίσω ελαστικών μέσα σε λίγα λεπτά: Αυτή ήταν η συνταγή για τις δύο προηγούμενες γενιές του Viper, αυτή συνεχίζει να είναι και στο καινούργιο μοντέλο.
Η σχεδίαση δεν ξεφεύγει από τις γραμμές του παρελθόντος, ενώ ο V10 των 8,4 λίτρων αποδίδει 640 ίππους και 815 Nm ροπής χωρίς χρήση τούρμπο ή κομπρέσσορα – ατμοσφαιρικότατα!
Πρόκειται για την...... υψηλότερη ροπή που αποδίδει ατμοσφαιρικός κινητήρας αυτοκινήτου στον κόσμο. Δεν είναι μόνο η δύναμη όμως.
Οι αλλαγές στο πλαίσιο έχουν αυξήσει τη στιβαρότητα κατά 50%, το βάρος έχει μειωθεί σημαντικά, η αναλογία κιλών ανά ίππο πλησιάζει αυτή των Bugatti Veyron και Ferrari F12, τα τεράστια P Zero φάρδους 355 πίσω και 295 μπροστά έχουν σχεδιαστεί από την Pirelli ειδικά για το Viper.
Τετραπίστονες δαγκάνες και δίσκοι της Brembo έχουν αναλάβει το φρενάρισμα, ενώ για πρώτη φορά υπάρχουν συστήματα ελέγχου της πρόσφυσης και της ευστάθειας.
Τα σήματα της Dodge «εξαφανίστηκαν». Το νέο Viper ακούει στο όνομα SRT (Street and Racing Technology), η οποία είναι για την Chrysler ότι το M division για τη BMW.
Η κλασική συνταγή Viper άλλαξε στο εσωτερικό, όπου η ποιότητα και η πολυτέλεια αναβαθμίστηκαν σημαντικά.
Εκτός από τα καθίσματα της Sabelt, έχουμε έγχρωμη οθόνη LCD 7’’ στον πίνακα οργάνων, άλλη μία 8,4’’ στην κεντρική κονσόλα με το σύστημα πολυμέσων Uconnect της Chrysler, ηχοσύστημα by Harmon Kardon και για πρώτη φορά, cruise control.
Πηγή: gocar.gr