Δεν πήγε στην ορκομωσία ο πρωθυπουργός αλλά και κορυφαίοι υπουργοί



Για πρώτη φορά στην ορκωμοσία της Βουλής απουσιάζει ο Πρωθυπουργός αλλά και κορυφαίοι Υπουργοί οι οποίοι βρίσκονται στις Βρυξέλλες.

Με τον Αντώνη Σαμαρά να παραμένει ...... κλινήρης στο σπίτι και τον Δημήτρη Αβραμόπουλο στις Βρυξέλλες στο πρώτο έδρανο των Υπουργικών κάθισε ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας Πάνος Παναγιωτόπουλος.

Από την ορκωμοσία απουσιάζει επίσης ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Βαγγέλης Βενιζέλος αλλά και ο πρώην πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου οι οποίοι βρίσκονται και αυτοί στις Βρυξέλλες για την συνεδρίαση της σοσιαλιστικής Διεθνούς. Έτσι ο μόνος πολιτικός αρχηγός που εκπροσωπεί την κυβέρνηση είναι ο Φώτης Κουβέλης!

Αναγνώστες