Πως να αποκτήσετε το ιδανικό προφίλ στο Facebook

Είτε για να ενισχύσουν τη δημοτικότητα της επιχείρησης τους, είτε για να αναδείξουν το κοινωνικό τους προφίλ πολλοί αναζητούν τη συνταγή του ιδανικού προφίλ στο Facebook ξεκινώντας το κυνήγι των "likes" με σκοπό να υπάρχει ολοένα και μεγαλύτερη αλληλεπίδραση των χρηστών με ...τους ψηφιακούς τους φίλους.

Αν και δεν υπάρχει η μαγική συνταγή, ωστόσο όπως αναφέρει το digitallife, υπάρχουν μερικοί άτυποι κανόνες που μπορούν να απογειώσουν ένα προφίλ. Σίγουρα σημασία έχει η ποιότητα στο περιεχόμενο της δημοσίευσης αλλά όσο καλή και αν είναι μια ανάρτηση, αν δν παρουσιαστεί σωστά θα χαθεί στο χείμαρρο των ενημερώσεων στην αρχική σελίδα. Εδώ βρίσκονται μερικές αποτελεσματικές συμβουλές για το πως να προωθήσετε σωστά τις αναρτήσεις σας:

Βασιστείτε στην εικόνα
Είναι αποδεδειγμένο πως οι δημοσιεύσεις που περιλαμβάνουν μια εικόνα κεντρίζουν το ενδιαφέρον των χρηστών πολύ περισσότερο από μια απλή πρόταση/κείμενο ή κάποιος υπερσύνδεσμος (84%). Αυτό συμβαίνει επειδή η εικόνα βοηθά την ανάρτηση να ξεχωρίσει ανάμεσα στον καταιγισμό των αναρτήσεων αποσπώντας κατά 53% περισσότερα like και 104% περισσότερα σχόλια.

Μην κάνετε μακροσκελείς δημοσιεύσεις
Οι χρήστες συχνά κουράζονται ή βαριούνται να διαβάσουν ολόκληρα κατεβατα γι αυτό προσπαθήστε να συμπυκνώσετε αυτό που θέλετε να πείτε σε 1-2 προτάσεις και σίγουρα το αποτέλεσμα θα σας δικαιώσει.

Συμπεριλάβετε μια ερώτηση
Οι αναρτήσεις που περιέχουν ερώτηση αποσπούν κατά 100% περισσότερα σχόλια αφού δεν περιορίζεται κανείς απλά σε ένα like αλλά μπορεί να επεκταθεί και σε ολόκληρη συζήτηση.

Επιλέξτε προσεκτικά την ώρα της δημοσίευσης
Τα στατιστικά δείχνουν πως η χρήση του Facebook ξεκινά την άνοδό της μετά τις 7 το πρωί, όταν οι περισσότεροι πηγαίνουν στη δουλειά τους και κορυφώνεται σχεδόν στις 3 το μεσημέρι, στη «μέση» της ημέρας, διατηρούμενη σε υψηλό επίπεδο μέχρι τις 9-10 το βράδυ. Το χρονικό διάστημα 10.00-22.00, λοιπόν, είναι το ιδανικό για να δημοσιεύσετε κάτι, αφού θα το δουν περισσότεροι χρήστες και είναι πιο πιθανό να αλληλεπιδράσουν μαζί του. Όσον αφορά τις μέρες η Τετάρτη παρουσιάζει τη μεγαλύτερη αλληλεπίδραση μεταξύ των χρηστών ενώ το Σάββατο και η Κυριακή είναι πιο πεσμένες μέρες.

Μη δημοσιεύετε πολύ συχνά
Αν δημοσιεύετε πολύ συχνά, δεν θα υπάρχει και αντίστοιχη ανταπόκριση από τους χρήστες. Προτιμήστε να συγκεντρώνετε ενδιαφέρον υλικό για 1-2 δημοσιεύσεις την ημέρα και έως 4 φορές την εβδομάδα (ιδίως αν έχετε σελίδα επιχείρησης), ώστε να μη κουράζετε τους αποδέκτες των μηνυμάτων σας.

Αναγνώστες