Πρωτιά από το τέλος στον πίνακα εκπαίδευσης του εκδοτικού οίκου Pearson για την Ελλάδα που αφήνει πίσω της μόνο την Τουρκία, την Ταϊλάνδη, την Κολομβία, την Αργεντινή, τη Βραζιλία, το Μεξικό και την Ινδονησία.
Ο βαθμός που της αντιστοιχεί... (-0.86) την κατατάσσει στο τέταρτο γκρουπ δυναμικότητας μαζί με τη Χιλή και την Τουρκία.
Βάσει της προηγούμενης κατάταξης του 2012, η Ελλάδα εμφανίζεται με πτώση δύο θέσεων, καθώς από τον αριθμό 31 έπεσε στο 33.
Η πρώτη πεντάδα της λίστας σχηματίζεται από τη Νότια Κορέα, την Ιαπωνία, τη Σιγκαπούρη, το Χονκ Κονγκ και τη Φινλανδία.
Σύμφωνα με την έρευνα, το να διδάσκονται οι άνθρωποι τις σωστές δεξιότητες σε μικρή ηλικία είναι πολύ πιο σημαντικό από το να προσπαθούν να βελτιώσουν τις δεξιότητες στην ενήλικη ζωή για ανθρώπους που είχαν απογοητευτεί από το σχολικό σύστημα.
Ακόμα όμως και όταν η πρωτοβάθμια εκπαίδευση είναι υψηλής ποιότητας, οι δεξιότητες μειώνονται στην ενήλικη ζωή σε περίπτωση που δεν χρησιμοποιούνται σε τακτική βάση.
«Ένα από τα πιο διάχυτα και ενδημικά προβλήματα στην εκπαίδευση σε σχεδόν κάθε χώρα είναι η έλλειψη προσοχής που δίνεται στην παροχή δεξιοτήτων», σημειώνει ο John Fallon, διευθύνων σύμβουλος του εκδοτικού οίκου Pearson.
Συμπερασματικά, τα έθνη της ανατολικής Ασίας συνεχίζουν να ξεπερνούν τους άλλους, ενώ οι σκανδιναβικές χώρες παρουσιάζουν σημάδια απώλειας του πλεονεκτήματός τους.
Αξιοσημείωτα βελτιωμένη εικόνα παρουσιάζουν το Ισραήλ, η Ρωσία και η Πολωνία, ενώ οι αναπτυσσόμενες χώρες καταλαμβάνουν το κάτω μισό του Δείκτη, με την Ινδονησία να καταλαμβάνει και πάλι την τελευταία θέση.
Πηγή: Pearson