Μισό μηνιάτικο μόνο για τα εισιτήρια στην τρίτη θέση

Στα ίδια με τα περσινά, τσουχτερά επίπεδα παραμένουν και το φετινό καλοκαίρι τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια, Οι ανά διαστήματα σημαντικές προσφορές μικρού αριθμού οικονομικών εισιτηρίων από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες δεν συνιστούν παρά την εξαίρεση. 

Αντιθέτως, ως κανόνας.... παγιώνεται ότι μια οικογένεια –τώρα πια σε εποχή Μνημονίου- πρέπει να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη αν θελήσει να ταξιδέψει δια θαλάσσης για διακοπές. Ειδικά αν σκοπεύει να κλείσει και καμπίνα, να πάρει μαζί και το αυτοκίνητο.


Συνολικά 326 ευρώ –για κάποιους σχεδόν μισό μηνιάτικο- θα χρειαστεί να δαπανήσει μετ’ επιστροφής ένα ανδρόγυνο που θα μετακινηθεί από Πειραιά για Πάρο στην οικονομική θέση, έχοντας μαζί του και το ανήλικο (από 4 έως 10 ετών) παιδί του και το ΙΧ. Κάτι λιγότερο θα του στοιχίσει αν αποφασίσει να πάει από τον Αγιο Κωνσταντίνο ή τον Βόλο απέναντι στην Σκιάθο, στις Σποράδες. Στην περίπτωση αυτή για ένα δρομολόγιο διάρκειας περίπου δυόμισι ωρών, η τριμελής οικογένεια του παραδείγματος θα κληθεί να πληρώσει πηγαινέλα 303 ευρώ, από τη στιγμή που μόνο το αυτοκίνητο θα της κοστίσει 151 ευρώ (στα 30,5 ευρώ το άτομα ανά μετάβαση η οικονομική θέση).



Το δημοσίευμα φιλοξενεί και δηλώσεις του προέδρου του Πανελληνίου Συνδέσμου Επιβατών Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, Γιάννη Θεολογίτη ο οποίος αναφέρει: «Οι παλιές καλές εποχές για την ελληνική ακτοπλοϊα δεν ξανάρχονται. Ναι, σήμερα έχουμε και νεότευκτα πιο γρήγορα κι ασφαλή επιβατηγά πλοία, αλλά αφενός είναι πλέον λιγότερα στο σύνολό τους, αφού αποσύρθηκαν ή εταιρείες βάρεσαν “κανόνι”. Αφετέρου και κυριότερο, είναι τόσο ακριβά πλέον τα εισιτήρια, που δεν ανταποκρίνονται ειδικά σε τέτοιους καιρούς κρίσης στην τσέπη του Έλληνα. Και παραμένουν φυσικά σε τέτοια υψηλά επίπεδα γιατί οι ναυτιλιακές δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα, αλλά έχουν έξοδα και θέλουν να βγάλουν κέρδος…»

ΠΗΓΗ: ΤΑ ΝΕΑ

Αναγνώστες