Οι γυναίκες δεν χρειάζονται ακριβά δώρα για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου – ένα φιλί και ένα μπουκέτο λουλούδια είναι αναντικατάστατα, σύμφωνα με μία νέα βρετανική δημοσκόπηση.
Οι δε άντρες θα είναι ευτυχισμένοι με...
ένα φιλί και ένα ρομαντικό δείπνο, ενώ σχεδόν ένας στους δέκα δεν θα έλεγε «όχι» στα λουλούδια.
Ομόφωνα σχεδόν οι 5.000 άνδρες και γυναίκες που συμμετείχαν στη δημοσκόπηση δήλωσαν πως ένα φιλί είναι το πιο σημαντικό δώρο, ενώ για το 65% των γυναικών επόμενο καλύτερο δώρο είναι τα λουλούδια.
Ωστόσο, το 17% πρόσθεσαν με παράπονο πως ουδέποτε ο σύντροφός τους τούς έχει προσφέρει λουλούδια.
Επιπλέον, το 63% των γυναικών και το 58% των ανδρών είπαν ότι είναι πολύτιμο ένα θερμό, γεμάτο αγάπη μήνυμα στο κινητό, ενώ το 84% των ανδρών είπαν ότι ιδιαίτερα σημαντικό δώρο γι’ αυτούς είναι ένα ρομαντικό δείπνο με την καλή τους – με το 73% να προτιμούν να γίνει στο σπίτι, με τη σύντροφό τους να έχει μαγειρέψει ειδικά γι’ αυτούς.
«Τα ευρήματα αυτά υποδηλώνουν ότι πολλές από τις μικρές πράξεις που σημαίνουν πολλά για άντρες και γυναίκες δεν κοστίζουν τίποτα», δήλωσε η ψυχολόγος δρ Ντόνα Ντώσον, σχολιάζοντας τη δημοσκόπηση.
«Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχουν δικαιολογίες για να μην γιορτάσει κάποιος την ημέρα του έρωτα, αφού δεν είναι τα ακριβά δώρα που εντυπωσιάζουν, αλλά οι τρυφερές χειρονομίες που προδίδουν νοιάξιμο.
»Οι γυναίκες εκ φύσεως έχουν ως πρώτη προτεραιότητα την σχέση και την επικοινωνία μέσα σε αυτήν, γι’ αυτό και “λιώνουν” όταν ακούνε ή λαμβάνουν μηνύματα τρυφερότητας, ακόμα κι αν πρόκειται για ένα απλό SMS στο κινητό.
»Οι άντρες από την πλευρά τους προτιμούν τις πράξεις από τα λόγια, γι’ αυτό και ένα γεύμα που έχει προετοιμαστεί ειδικά γι’ αυτούς είναι ό,τι χρειάζονται για να νιώσουν αγάπη και νοιάξιμο.
»Παρότι τα ευρήματα υποδηλώνουν διαφορές ανάμεσα στα δύο φύλα, το κοινό σημείο είναι η μεγάλη ανάγκη για μικρές, τρυφερές κινήσεις τρυφερότητας, όχι μόνο όταν υπάρχει λόγος, όπως η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, αλλά και όταν δεν υπάρχει».
Η δημοσκόπηση, που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της ασφαλιστικής εταιρείας ΑΧΑ και αναζήτησε «τα μικρά πράγματα που σημαίνουν πολλά», έδειξε ακόμα πως ο ένας στους δέκα άντρες αγοράζουν «αναγκαστικά» δώρα την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, διότι αυτό περιμένει η σύντροφός τους.